תיקון קורקינטים חשמליים בעפולה

אם חיפשתם תיקון קורקינט חשמלי בעפולה – מקומכם כאן!

קורקינטים חשמליים זוכים להצלחה רבה בישראל והם משמשים רוכבים רבים מדי יום, אך כדי שיהיה ניתן לנסוע בקורקינט בצורה בטוחה, חשוב לתחזק אותו באופן שוטף – לבצע פעולות תחזוקה מדי מספר ימים ואחת למספר חודשים לבצע תיקונים משמעותיים יותר. במאמר זה נציג שתי תקלות שעשויות להיווצר בקורקינטים.

תקלות נפוצות בקורקינטים – פנצ’ר בצמיגים ותקלה במנגנון הבלמים

אחת התקלות הנפוצות בקורקינטים היא פנצ’ר שעשוי להיווצר בצמיגים מבוססי אוויר. במקרה שתקלה זו מתרחשת יש להפסיק לנסוע משום שהיציבות של הקורקינט נפגעת ומסכנת את הנוסע. כמו כן, במקרה שנוצר פנצ’ר, עלולים מכלולים אחרים וצמיגים אחרים להיפגע.

אחת הדרכים כדי להימנע מצורך של תיקון קורקינט חשמלי בעפולה, היא כמובן למנוע את היווצרותן של תקלות. בחלק מהמקרים לא ניתן לעשות זאת, אך ניתן להקטין את הסיכוי לפנצ’ר על ידי הקפדה על ניפוח אוויר ושמירה על לחץ אוויר תקין. כמו כן, יש לנפח את הצמיגים מדי תקופה של מספר שבועות (בערך 4 שבועות).

נוסף על כך, רצוי להימנע מהרכבת נוסע נוסף משום שנוסע נוסף יוצר לחץ על הגלגל האחורי, הלחץ הגבוה עלול להוביל לפיצוץ תיקון קורקינט חשמלי בעפולההפנימית. אם לא די בכך, הרכבת נוסע נוסף בתל אביב עשויה להוביל לקבלת דו”ח.

המלצה נוספת שעשויה להפחית את הסיכון להיווצרות פנצ’ר היא פשוט לא לנסוע בדרכים משובשות.

לפני שאתם פונים אל תיקון קורקינטים חשמליים בעפולה, תקלה שכיחה נוספת עשויה להיווצר במנגנון הבלמים. במקרים רבים הברקס שבקורקינט בולם בצורה פחות חזקה, תקלה זו יכולה להופיע לאחר תקופה קצרה של מספר שבועות. קורקינטים חשמליים רבים מכילים מנגנון בלם שמתבסס על דיסק, את המנגון הזה יש למתוח ולחזק לאחר שעוברים מרחק מסוים (בסביבות מאות קילומטרים). פעולת המתיחה אינה מורכבת במיוחד ובאמצעותה ניתן להקטין את מרחק הבלימה.

בדיקות תקופתיות של קורקינטים

מומלץ לערוך בדיקות כלליות לקורקינטים כל 700-900 קילומטרים. במסגרת הבדיקה יש לבחון את לחץ האוויר בצמיגים ולוודא שהלחץ תואם להנחיות היצרן.

כמו כן, יש לחזק ברגים מסוימים ולוודא שהם תקינים ונמצאים במקום שבו הם צריכים להימצא.

מעבר לכך, יש לבחון את הברקסים ולוודא שהם הדוקים כנדרש. במידה שהקורקינט יכול להגיע למהירות גבוהה מאוד, יהיה צורך במתיחת ברקסים בתדירות גבוהה.

הקורקינט שלכם תקול? אתם זקוקים לחלקים ואביזרים חדשים? פנו אלינו – חברת ווילטק: תיקון קורקינטים חשמליים בעפולה
אם הקורקינט שלכם תקול, חשוב שתבדקו מהו מקור הבעיה בהקדם, כך תוכלו לתקן את התקלה במהירות ולהמשיך להשתמש בו כרגיל.

אצלנו – בחברת ווילטק תיקון קורקינטים חשמליים בעפולה, חברה שמתמחה בייצור של קורקינטים חשמליים מותאמים לצרכי הלקוח,

תוכלו למצוא מגוון חלקים ואביזרים לקורקינטים. החלקים והאביזרים שאנו מוכרים איכותיים ביותר והם יאפשרו לכם לתחזק את הקורקינט באופן שוטף ולשמור על הבטיחות שלכם במהלך הנסיעה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי שליחת מייל, לשאול כל שאלה ולקבל מאיתנו שירות מקצועי על תיקון קורקינט חשמלי בעפולה.